Przetargi

Dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS

1. Pełna nazwa Zamawiającego :

Zespól Szkół w Lelkowie

14 - 521 Lelkowo

 tel. 055 244 81 03        fax 055 244 81 03

 NIP 582 14 92 662    REGON 000636040


2. Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony którego wartość szacunkowa jest mniejsza  niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r , (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z    2007r.  z późniejszymi zmianami)


3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków  
    zamówienia :

www.zs.lelkowo.webpark.pl

 
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia, z podaniem informacji o możliwości 
    składania ofert częściowych:

        dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS w ilości do 50.000 litrów.

        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

       zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


6. Termin realizacji zamówienia :

październik 2009r. -  wrzesień 2010r


7. Formularz zawierający „Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia" można odebrać osobiście w Zespole Szkół w Lelkowie w sekretariacie w godz. 7.30 - 15.30.

8. Miejsce i termin składania ofert:

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół w Lelkowie .

Koperta powinna być oznaczona „ OFERTA - DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO typu Ekoterm Plus". Nie otwierać przed 30.09.2009r godz. 11.05

Termin składania ofert upływa dnia 30 września 2009r. o godzinie 11.00


9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 września 2009r

o godzinie 11.05


10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania  tych warunków

 

1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    
  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
  technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
  Zamówienia

 

2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Cena 100% , maksymalną ilość 100 punktów otrzyma oferta z najniższą ceną brutto. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.

 

12.Termin związania ofertą - 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. Wniesienie protestu zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.

 
13. Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

 
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.


16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty.

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11, ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r ,  (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z  2007r.  z późniejszymi zmianami)

 

Rodzaj zamówienia: 

Dostawa lekkiego oleju opałowego typu Ekoterm Plus

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół w Lelkowie

14 - 521 Lelkowo

woj. warmińsko - mazurskie

tel. 055 244 82 69 , tel/fax 055 244 81 03

NIP: 582-14-92-662    REGON 170772966

e-mail:zs.lelkowo@op.pl

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS  o wartości opałowej od minimum 42 000 kJ/kg - Kod CPV: 23122100 - 9  w ilości do 50 000 litrów.
  2. Dostawy będą realizowane na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników  oleju w kotłowni Zespołu Szkół w Lelkowie  po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu do dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
  3. Zapłata nastąpi po uprzednim przestawieniu faktury.

 

Termin wykonania zamówienia:

październik 2009r. -  wrzesień 2010r.

 

Sposób przygotowania oferty:

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą techniką pisarską w jednym   

    egzemplarzu wg. załączonego wzoru „Formularz ofertowy wykonawcy" wraz z

    załącznikami.

2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do

    reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,   

    wymaganiami ustawowymi oraz  przepisami prawa.

4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela

    wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o

    których mowa w treści niniejszej specyfikacji

6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez

    zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie   

    informacje oraz dane.

7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby

    podpisującej ofertę

8. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, parafowane, spięte lub zszyte   

    w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

9. Wykonawca składając ofertę może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje

    stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa , w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej

    konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch częściach

    opisanych jako „część jawna oferty" i jako „ część zastrzeżona oferty". Wszystkie strony  

    muszą być ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny,

    terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w

    ofercie.

10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

Oferta wspólna

 
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:

1. Oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego

2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty,

3. Przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć upoważnienie,

4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera wiodącego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

 

Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

 
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu.

Koperta - opakowanie powinno być zaadresowane na  adres:

Zespół Szkół w Lelkowie

Lelkowo 115

14 - 521 Lelkowo

 

Oznakowane następująco:

Oferta -„ dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS „

Nie otwierać przed 30-09-2009 godz. 11.05

Dokładna nazwa i adres oferenta 

 
 

Kryteria dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od dostawców:


O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w niniejszym opisie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.:

1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

2. posiadają uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej, polegającej na

   detalicznej sprzedaży oleju opałowego,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo

    Zamówień Publicznych.

 

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ


Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie

  publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych,

- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego

   postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w

  dokonywaniu tych czynności,

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik

  prowadzonego postępowania,

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w

  postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone

  dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa Zamówień Publicznych.

 

Zamawiający odrzuca ofertę która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków

   zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

   nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie

  zamówienia,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie

  art.88 lub błędy w obliczeniu ceny,

- w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie

  omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
 


Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art..24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

 

Dokumenty wymagane od dostawców:

  1. oświadczenie że dostawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust 1 oraz  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał.  nr 2,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

 

Ponadto:

  1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru   - załącznik nr 1
  2. oświadczenie że wykonawca akceptuje zawarty w SIWZ projekt umowy - zał. Nr 3 i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia jej na określonych w nim warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,

 

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej


W przypadku wyboru przez Zamawiającego  oferty złożonej przez konsorcjum/spółkę wykonawcy tworzący konsorcjum/spółkę zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum/spółki,

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem „ za zgodność z oryginałem".

 

Oferty częściowe


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

Zamówienia uzupełniające


Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

 

Oferty wariantowe

 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 
 

Wymagany termin realizacji wykonania przedmiotu :

 
października 2009r. - wrzesień 2010r.

                        
 

Termin związania ofertą:

 
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni począwszy od dnia upływu terminu składania ofert.

 

Kryteria oceny oferty:

 
kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem.

Cena 100%

Maksymalną ilość punktów ( 100pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru. Pozostałym oferentom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty

 

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

 
 
                                   Cena brutto oferty najniższej

Wartość punktowa = ----------------------------------        x    Mp x 100%

                                    Cena brutto badanej oferty

 

Wynik: oferta, która uzyska maksymalną liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

Istotne postanowienia umowne:

  1. Projekt umowy, jaką zamawiający podpisze z wybranym dostawcą jest zawarta w zał.3 do specyfikacji,
  2. Sposób płatności - przelew.
  3. Termin i zasady płatności - 21 dni licząc od daty wystawienia faktury.

                                                       

Miejsce i termin składania ofert:


Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół w Lelkowie

                                                                                  14 - 521 Lelkowo

                                                                                   sekretariat szkoły

 

Termin składania ofert upływa w dniu 30 września 2009r. o godz. 11.00

Oferty które wpłyną do zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu do wniesienia protestu.

Dostawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 


Termin i miejsce otwarcia ofert:

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego 30 września 2009r. o godz. 11.05
  2. Otwarcie ofert jest jawne.
  3. Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między zamawiającym a dostawcą, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty: w tym zwłaszcza zmiany ceny.
  4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny.
  5. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich dostawców biorących udział w postępowaniu o zamówienie, którego ofertę wybrano i cenę.
  6. Ogłoszenie zawierające w/w informacje zostanie niezwłocznie umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.

 


Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z oferentami:


W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji od zamawiającego, dostawcy o których mowa w art. 38 ust 1 mogą składać pisemne a także za pośrednictwem faksu zapytania do zamawiającego tel/fax 055 244 81 03 w sekretariacie szkoły w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00, e-mail zs.lelkowo.@op.pl

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali SIWZ wraz z treścią pytania, lecz bez identyfikacji jego źródła, chyba że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ.

Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym doręczono SIWZ i zamieści na stronie internetowej.

W przypadku gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach

O każdej ewentualnej zmianie zamawiający powiadomi niezwłocznie każdego z uczestników postępowania.

Przy porozumiewaniu się zamawiającego z wykonawcami obowiązuje zasada pisemności.

Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone pisemnie..

Zamawiający nie przewiduje organizacji spotkania dostawców celem wyjaśnienia wątpliwości dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich wykonawców zgodnie z art. 38 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

 
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z dostawcami:

Beata Popiel

Tel. 055 244 82 69

w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 w siedzibie zamawiającego.

 
 
Wadium

 
Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

 

Opis sposobu obliczania ceny

 
Cenę oferty należy podać zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia

Cena może być tylko jedna.

W całkowitej cenie ofertowej przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu na dzień wszczęcia postępowania.

 

Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia


      Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

 

      Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione przez wykonawcę w celu    

      zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest obowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu związania ofertą.
  2. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca , którego oferta została wybrana, przedstawił w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z SIWZ zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu przetargowym złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą.

 

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy


Zamawiający nie przewiduje wnoszenia zabezpieczenia.

 
 
Warunki umowy.

  1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punku widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
  2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
  3. umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
  4. Postanowienia umowy zawarto w ofercie umowy, który stanowi załącznik nr 3

 

Warunki unieważnienia postępowania.


Przetarg może być unieważniony jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

  1. Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
  2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
  4. Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
  5. Postępowanie jest dotknięte wadą uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy.

 

     O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich

     wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie

     faktyczne i prawne.

 

     Środki ochrony prawnej.


     Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia, doznał lub nie może

     doznać uszczerbku, w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w

     ustawie - Prawo Zamówień Publicznych, przepisach wykonawczych oraz specyfikacji,

     przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo Zamówień

     Publicznych zgodnie z art.. 179 - 183  Prawa Zamówień Publicznych.

 

    Ogłoszenia wyników przetargu.

 
    Wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną   

    niezwłocznie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej.

    Wyniki postępowania zostaną także ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego oraz

     na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

 

    Postanowienia końcowe.


     W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy

     ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.

 
    


     Załączniki


     Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia są załączniki:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
  2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 2
  3. Projekt umowy - zał. Nr 3

 
 

Lelkowo, dnia 15 września 2009r.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.09.2009
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Popiel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 września 2009 09:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Popiel
Ilość wyświetleń: 1717
15 września 2009 09:53 (Beata Popiel) - Zmiana stanu wyświetlania dokumentu.
15 września 2009 09:53 (Beata Popiel) - Zmiana stanu wyświetlania dokumentu.
15 września 2009 09:52 (Beata Popiel) - Dodanie załącznika.