OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawa lekkiego
oleju opałowego typu EKOTERM PLUS
1. Pełna nazwa Zamawiającego :
Zespól Szkół w Lelkowie
14 - 521 Lelkowo
tel. 055 244 81 03
fax 055 244 81 03
NIP 582 14 92 662 REGON
000636040
2. Określenie
trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r , (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami)
3. Adres
strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków
zamówienia :
www.zs.lelkowo.webpark.pl
4. Określenie
przedmiotu oraz wielkości zamówienia, z podaniem informacji o możliwości
składania ofert częściowych:
dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS w ilości do 50.000 litrów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin
realizacji zamówienia :
październik 2009r. - wrzesień 2010r
7. Formularz
zawierający „Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia" można odebrać
osobiście w Zespole Szkół w Lelkowie w sekretariacie w godz. 7.30 - 15.30.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą
ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół w Lelkowie .
Koperta powinna być oznaczona „ OFERTA - DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
typu Ekoterm Plus". Nie otwierać przed 30.09.2009r godz. 11.05
Termin składania ofert upływa dnia 30 września 2009r. o godzinie 11.00
9. Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 września 2009r
o godzinie 11.05
10. Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.
- posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
Zamówienia
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Cena 100% , maksymalną ilość 100 punktów otrzyma oferta z najniższą ceną brutto. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.
12.Termin związania ofertą - 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. Wniesienie protestu zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu.
13. Zamawiający
nie przewiduje wnoszenia wadium.
14. Zamawiający
nie zamierza zawierać umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania
oferty.
Tryb udzielenia
zamówienia:
Przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa jest
mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11, ust. 8
ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r ,
(tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.
z późniejszymi zmianami)
Rodzaj zamówienia:
Dostawa lekkiego oleju opałowego typu Ekoterm Plus
Nazwa i adres
Zamawiającego:
Zespół Szkół w Lelkowie
14 - 521 Lelkowo
woj. warmińsko - mazurskie
tel. 055 244 82 69 , tel/fax 055 244 81 03
NIP:
582-14-92-662 REGON 170772966
e-mail:zs.lelkowo@op.pl
Określenie przedmiotu
zamówienia:
Termin wykonania
zamówienia:
październik 2009r. -
wrzesień 2010r.
Sposób przygotowania
oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą
techniką pisarską w jednym
egzemplarzu wg.
załączonego wzoru „Formularz ofertowy wykonawcy" wraz z
załącznikami.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający
ofertę.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób
uprawnionych do
reprezentowania
firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,
wymaganiami
ustawowymi oraz przepisami prawa.
4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy, należy
dołączyć właściwe umocowanie prawne.
5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty,
oświadczenia i załączniki o
których mowa w
treści niniejszej specyfikacji
6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami
oraz przedstawionymi przez
zamawiającego
wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie
informacje oraz
dane.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz
opatrzone podpisem osoby
podpisującej
ofertę
8. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane,
parafowane, spięte lub zszyte
w sposób trwały,
zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
9. Wykonawca składając ofertę może zastrzec znajdujące się w
jego ofercie informacje
stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa , w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji.
Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch częściach
opisanych jako
„część jawna oferty" i jako „ część zastrzeżona oferty". Wszystkie strony
muszą być
ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny,
terminu wykonania
zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w
ofercie.
10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu.
Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta
musi spełniać następujące warunki:
1. Oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub
upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego
2. Upoważnienie do pełnienia funkcji
przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych
przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty,
3. Przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do
zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z
partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty
należy załączyć upoważnienie,
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w
całości przez partnera wiodącego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od
każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
Inne wymagania
dotyczące przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej trwale zamkniętej
kopercie lub opakowaniu.
Koperta - opakowanie powinno być
zaadresowane na adres:
Zespół Szkół w Lelkowie
Lelkowo 115
14 - 521 Lelkowo
Oznakowane następująco:
Oferta -„ dostawa lekkiego oleju opałowego typu EKOTERM PLUS „
Nie otwierać przed 30-09-2009 godz. 11.05
Dokładna nazwa i adres oferenta
Kryteria dokonywania
oceny spełnienia warunków wymaganych od dostawców:
O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w
niniejszym opisie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają wymagania
określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymogami ustawowymi,
2. posiadają uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności
gospodarczej, polegającej na
detalicznej
sprzedaży oleju opałowego,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie
art.24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo
Zamówień
Publicznych.
Ocena spełnienia w/w
warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,
iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Z ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu o zamówienie
publiczne, o których
mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub
posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych
czynności,
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające
wpływ na wynik
prowadzonego
postępowania,
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone
dokumenty zawierają
błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa Zamówień Publicznych.
Zamawiający odrzuca
ofertę która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści
specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej
konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w
postępowaniu o udzielenie
zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie
można poprawić na podstawie
art.88 lub błędy w
obliczeniu ceny,
- w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia wykonawca nie
zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w
obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacje o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art..24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień
Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane od
dostawców:
Ponadto:
Dokumenty wymagane w
przypadku składania oferty wspólnej
W przypadku wyboru przez
Zamawiającego oferty złożonej przez
konsorcjum/spółkę wykonawcy tworzący konsorcjum/spółkę zobowiązani będą
najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy
konsorcjum/spółki,
Wyżej wymienione dokumenty
mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność
przez osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem „ za zgodność z
oryginałem".
Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamówienia
uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Wymagany termin
realizacji wykonania przedmiotu :
października 2009r. - wrzesień 2010r.
Termin związania
ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni
począwszy od dnia upływu terminu składania ofert.
Kryteria oceny
oferty:
kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku
postępowania. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem.
Cena 100%
Maksymalną ilość punktów ( 100pkt.) otrzyma oferta z
najniższą ceną brutto.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo Zamówień
Publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane powyżej kryterium wyboru. Pozostałym oferentom, wypełniającym wymagania
kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:
Cena brutto oferty najniższej
Wartość punktowa =
----------------------------------
x Mp x 100%
Cena brutto badanej oferty
Wynik: oferta, która uzyska
maksymalną liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie
uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z
ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona
wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
Istotne postanowienia umowne:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie
Zamawiającego: Zespół Szkół w Lelkowie
14 - 521 Lelkowo
sekretariat szkoły
Termin składania ofert upływa w
dniu 30 września 2009r. o godz. 11.00
Oferty które wpłyną do
zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po
upływie terminu do wniesienia protestu.
Dostawca może przed upływem
terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z oferentami:
W razie potrzeby uzyskania
dodatkowych informacji od zamawiającego, dostawcy o których mowa w art. 38 ust
1 mogą składać pisemne a także za pośrednictwem faksu zapytania do
zamawiającego tel/fax 055 244 81 03 w sekretariacie szkoły w dni robocze
od godz. 8.00 do 15.00, e-mail zs.lelkowo.@op.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie
odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali SIWZ wraz z treścią pytania,
lecz bez identyfikacji jego źródła, chyba że pytanie wpłynęło do zamawiającego
na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
W toku oceny ofert zamawiający
może żądać od wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
W szczególnie uzasadnionych
przypadkach przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może
zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ.
Dokonaną modyfikację zamawiający
przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym doręczono SIWZ i zamieści na
stronie internetowej.
W przypadku gdy zmiana powodować
będzie konieczność modyfikacji oferty, zamawiający przedłuży termin składania
ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach
O każdej ewentualnej zmianie
zamawiający powiadomi niezwłocznie każdego z uczestników postępowania.
Przy porozumiewaniu się
zamawiającego z wykonawcami obowiązuje zasada pisemności.
Protesty oraz przystąpienia do
protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą faksu będą złożone w
terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone pisemnie..
Zamawiający nie przewiduje organizacji
spotkania dostawców celem wyjaśnienia wątpliwości dotyczących Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający może przedłużyć
termin składania ofert, informując o tym wszystkich wykonawców zgodnie z art.
38 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony
zamawiającego do kontaktowania się z dostawcami:
Beata Popiel
Tel. 055 244 82 69
w dniach od poniedziałku do piątku
w godz. od 8.00 do 15.00 w siedzibie zamawiającego.
Wadium
Zamawiający nie przewiduje
wnoszenia wadium.
Opis sposobu obliczania ceny
Cenę oferty należy podać zgodnie
z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
Cena oferty uwzględnia wszystkie
zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem
należnego podatku VAT.
Cena podana w ofercie powinna
obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia
Cena może być tylko jedna.
W całkowitej cenie ofertowej
przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne
należności płatne przez wykonawcę, według stanu na dzień wszczęcia
postępowania.
Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia
Rozliczenia
między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Informacje o formalnościach, jakie winny
być dopełnione przez wykonawcę w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje
wnoszenia zabezpieczenia.
Warunki umowy.
Warunki unieważnienia postępowania.
Przetarg może być unieważniony
jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
O unieważnieniu
postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich
wykonawców,
którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie
faktyczne i
prawne.
Środki ochrony prawnej.
Wykonawcom, których interes prawny w
uzyskaniu zamówienia, doznał lub nie może
doznać
uszczerbku, w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w
ustawie - Prawo
Zamówień Publicznych, przepisach wykonawczych oraz specyfikacji,
przysługują
środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo Zamówień
Publicznych
zgodnie z art.. 179 - 183 Prawa Zamówień
Publicznych.
Ogłoszenia wyników przetargu.
Wszyscy wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne zostaną
niezwłocznie
zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej.
Wyniki postępowania
zostaną także ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego oraz
na tablicy
ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.
Postanowienia końcowe.
W sprawach nie
uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy
ustawy Prawo
Zamówień Publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
Załączniki
Integralną
częścią niniejszej specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia są załączniki:
Lelkowo,
dnia 15 września 2009r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Lelkowie